GaliciaTIC

Imos ao GaliciaTIC!

|

Tiempo de lectura: 2 minutos

Actualizado el jueves, 25 mayo, 2023

Tienes una versión en castellano al final de este post.

Dinahosting é patrocinadora oficial do GaliciaTIC, evento no que nos reuniremos ducias de profesionais e empresas que traballamos para dar forma á transformación dixital. De seguro que saíran moitas ideas para o futuro!

GaliciaTIC xa vai pola súa décima edición, e logrou consolidarse como un dos eventos máis destacados no sector das TIC no país. Esta edición, que comeza o vindeiro luns e se alongará ata o martes, contará coa nosa presenza en todas as faixas horarias.

Formaremos parte do xurado das Start-up Battles, unhas batallas moi peculiares de cinco minutos nas que dous emprendedores exporán os seus proxectos. Só pode gañar un!

Un programa repleto de boas propostas

Ademais das Start-up Battles, poderemos coñecer as tecnoloxías disruptivas na Transformación Dixital, como son as aplicacións e a intelixencia artificial; comprobaremos a importancia do factor humano no mundo dixital e cibernético ou coñeceremos casos concretos sobre os beneficios do machine learning. E sairemos ao exterior para ver drons, coches autónomos ou segadoras que funcionan por si mesmas. Consulta o programa completo.

Leva unha entrada!

De seguro que despois de ler este post queres asistir ao GaliciaTIC. Pois estás de sorte, que sorteamos 5 entradas! Só tes que convencernos a través de Twitter de por que queres ir a este evento, e non te esquezas de citarnos. O luns ás 8h da mañá faremos o sorteo 🙂

Vémonos na Cidade da Cultura!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Versión en castellano

¡Nos vamos al GaliciaTIC!

Dinahosting es patrocinadora oficial de GaliciaTIC, evento en el que nos reuniremos decenas de profesionales y empresas que trabajamos para dar forma a la transformación digital. ¡Segurísimo que saldrán muchas ideas para el futuro!

GaliciaTIC va por su décima edición, y logró consolidarse como uno de los eventos más destacados en el sector de las TIC en la comunidad. Esta edición, que empieza el próximo lunes y terminará el martes, promete no decepcionar a nadie, ¡de eso nada!

Formaremos parte del jurado de las Start-up Battles, unas batallas muy peculiares de cinco minutos en las que dos emprendedores tendrán que exponer sus proyectos. ¡Solo puede ganar uno!

Un programa repleto de buenas propuestas

Además de las Start-up Battles, podremos conocer las tecnologías disruptivas en la Transformación Digital, como son las aplicaciones y la inteligencia artificial; comprobaremos la importancia del factor humano en el mundo digital y cibernético o conoceremos casos concretos sobre los beneficios del machine learning. Y saldremos al exterior para ver drones, coches autónomos o segadoras que funcionan por sí mismas. Consulta el programa completo.

¡Llévate una entrada!

¿A que después de leer este post quieres asistir al GaliciaTIC? ¡Pues alégrate, que sorteamos 5 entradas! Solo tienes que convencernos a través de Twitter de por qué quieres ir a este evento, y no te olvides de citarnos. El lunes a las 8h de la mañana haremos el sorteo 🙂

¡Nos vemos en la Cidade da Cultura!


Avatar de Comunicación Dinahosting

Comentarios

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Newsletter

Suscríbete y recibe periódicamente consejos muy útiles para tu web y ecommerce 🙂 Además, te regalamos
3 guías
: Digitalización, WordPress y Ciberseguridad.

Conviértete en afiliado

Gana dinero recomendando dinahosting a todo el mundo.